مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.
مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

معرفی و دانلود فایل کامل بازاریابی

بعضی از سایتهای‌اینترنتی محصولات را با جایزه‌های بزرگی به قیمت واقعی می‌فروشند با قول تخفیف 100% از قیمت فروش 90 تا 60 روز دیرتر و بعد از زمانیکه درخواست شود متأسفانه برای خریداران «بعداً» ممکن است که به هیچ وقت تبدیل شود از آنجا که یکی از سایتهای مهم که چنین کاری را می‌کرد تقریباً ورشکسته شده است بعضی از نمونه‌های جذاب بازاریابی خیلی دور از وا
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 7169

سایت‌اینترنتی ... یکی از پیشگامان در‌این شکل از حراج معکوس است . هیچ تضمینی وجود ندارد که قیمتی که شما پیشنهاد دادید که بپردازید پایین تر از هر جای دیگر باشد که ممکن است شما آن کالا را پیدا کنید . اما اگر آن قیمت مناسب باشد پس استقبال کنید . چند درصد از بلیط‌های خط هوایی پرایس لاین به عنوان جایزه به کمترین قیمت حاکم فروخته شد . به‌این دلیل که مصرف‌کنندگان نمی‌توانستند پیشنهاد قیمتی پایین تر از آن بدهند .‌این مورد منبع اصلی سود برای‌این نوع از بازاریابی است . بعضی از سایتهای‌اینترنتی محصولات را با جایزه‌های بزرگی به قیمت واقعی می‌فروشند با قول تخفیف 100% از قیمت فروش 90 تا 60 روز دیرتر و بعد از زمانیکه درخواست شود . متأسفانه برای خریداران «بعداً» ممکن است که به هیچ وقت تبدیل شود . از آنجا که یکی از سایتهای مهم که چنین کاری را می‌کرد تقریباً ورشکسته شده است . بعضی از نمونه‌های جذاب بازاریابی خیلی دور از واقعیت هستند .

<< خرید روباتها : سایت بزرگ جهانی به عنوان یک مکان بزرگ خرید است که در حال جستجوی اقلامی‌است که تجارتی را درون خود‌ایجاد کند . خرید روباتها نمونه‌ای برای سایتهایی چون ... ، دیدار از سایتها‌اینترنتی و جستجوی اقلامی‌که مصرف کننده‌ها آنها را برای جستجو فرستاده اند می‌باشد . زمانی که کالا پیدا شد ، سایت و قیمت به فردی که آن را درخواست کرده فرستاده می‌شود . چیزی مشابه‌این مورد در سایتهایی که بر اساس حراج صنعتی است اتفاق می‌افتد . داد و ستدها پیدا می‌شوند ، اما اندازه درستی و پیچیدگی موانع شبکه حتی بهترین روباتهای فروشی را با یافتن هر مکانی می‌فروشد . مشابه آن نیز در مورد تماس فروشندگان و خریداران صنعتی می‌باشد .


اعتماد شما سرمایه ما
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.