مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.
مرجع فایل های تخصصی

مرجع فایل های تخصصی

وبلاگ برای دسترسی هم وطنان به فایل های مورد نیاز آنها در تمامی زمینه های علمی، پزشکی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و ... طراحی گردیده است.

معرفی و دانلود فایل کامل پاورپوینت بررسی اینترنت

پاورپوینت بررسی اینترنت در 23 اسلاید قابل ویرایش همراه با تصاویر و توضیحات کامل
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23
پاورپوینت بررسی اینترنت

فروشنده فایل

کد کاربری 6017

پاورپوینت بررسی اینترنت در 23 اسلاید قابل ویرایش



اینترنت

مرورگر وب نرم افزاری است که می تواند اطلاعات موجود در صفحات وب را از روی اینتر نت به شما نشان دهد یک مرورگر شامل امکانات زیر می با شد الف ) جستجو، دریافت ومشاهده انواع مستندات از جمله تصویر صدا وویدئودر وب گسترده جهانی ب ) فرستادن گرفتن ومدیریت پیامهای الکترونیکی که خود می تواند شامل فایلهای ضمیمه صدا تصویرو … باشد. از مرور گرهای معروف می توان NetscapeCommunicator و Microsoft Internet Explorer را نام برد مرورگر اینترنت اکسپلورر به همراه سیستم عامل ویندوز ارائه گردیده و با نصب کامل ویندوز این مرورگر نیز برروی سیستم کاربر نصب خواهد شد.

برای اجرای آن در پنجره اصلی ویندوز روی آیکون اینترنت اکسپلورر کلیک کنید تمام این خدمات از طریق وارد کردن آدرس اینترنتی موسسه یا سازمان و یا شرکت ارایه دهنده آن خدمات به صورت می باشد در برنامه مرورگر وب قابل دریافت است
http://www.some.type بسیاری از این موسسات در قبال ارایه خدمات خود هیچگونه وجهی را مطالبه نمی کند و به معنی Hyper Text Transfer Protocol مخفف http در آدرس مزبور به تر تیب هستند وبه صورتWorld Wide Webمخفف WWW قرارداد انتقال به صورت ابر متنی ظاهر می شوند که معرف نام منحصر به فرد موسسه ارائه کننده name1.name2.name3... وغیره قرار می گیرد.



آموزش اینترنت اینترنت

اگر نشانی یک پایگاه را بدانیدمی توانید آنرا در سطر نشانی برنامه مرور گر وب خود تایپ کنیدو اگر به اینتر نت وصل باشید برنامه مرورگر شما را به مکان آن نشانی خواهد برداما اگر فقط یک حرف از نشانی را اشتباه تایپ کنید یا اگر علایم نقطه گذاری مانند نقطه ـ دونقطه ـ کج خط را از قلم بیندازید برنامه مرور گر نخواهد توانست مقصد شما را بفهمد یک شکل ارتباط یافتن با سایت و موضوع مورد نظر میباشد برای مرتبط شدن با موضوع مورد URL بطور خلاصه علاقه خود باید آدرسهای مرتبط را بدانید و با وارد کردن این آدرس در مرورگر به موضوع مورد علاقه دسترسی یابید البته در اغلب موارد ممکن است آدرسهای مرتبط با یک موضوع را ندانید در آن صورت به کمک موتور های جستجو میتوانید از آدرسهای مورد نظر خود آگاه شوید


این نشانی شامل 4 قسمت است

پروتکل، حوزه ، نام فایل زیر را بررسی میکنیم URLبرای مثال قرار می گیرد و نشان دهنده نوع پروتکل ارتباطی است URL به صورت قراردادی در اولین بخشhttpـ ـــ واژه www.irib.com نام کامپیوتر سرویس دهنده وب را مشخص می کند برای اتصال به هر سایت دانستن نام کامپیوتر سرویس دهنده را مشخص می کند.


:نام مزبور از دو بخش تشکیل شده است که نام کامپیوتر سرویس دهنده را مشخص می کند www.irib.com نام دامنه شرکت یا سازمان است اصولا نام دامنه برای سهولت به یادسپاری آن جایگزینی برای آدرسهای فیزیکی روی اینترنت می باشد این آدرسها که IP Address نامیده می شوند به صورت چهار عدد سه رقمی هستند که با نقطه از هم متمایز میشوند و هر عدد بین مقادیر صفر تا 255را اختیار می کند مانند 14.42.216195 اسامی دامنه برای سهولت در به یادسپاری به این صورت سازماندهی شده اند که قسمت اول بیانگر نام سازمان یا شرکت دارنده دامنه و قسمت دوم آن سازمان را مشخص می کند


اعتماد شما سرمایه ما
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.